جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

اگه پسرا با جنبه بشن چی میشه؟؟؟؟

 
1-هر پسری فقط یه دوست دختر داشت..(و از اونجایی که تعداد دخترا خیلی بیشتر از پسرهاس سر خیلی از دخترا بی کلاه میموند (البته الانم هستا.) و لذا جنگ جهانی سوم و چهارم بین دخترا اتفاق می افتاد.
ÚÖæیÊ ÏÑ ÇیÑÇä ÚÔÞ
2_هر پسری یک هفته اول دوستی به خواستگاری میرفت پس در این صورت دوران خوش دوستی و استرس قرار و تلفن از بین میرفت.
ÚÖæیÊ ÏÑ ÇیÑÇä ÚÔÞ
3_فشار بر روی دختران برای قبول شدن در دانشگاه بیشتر میشد....کار به گیس و گیس کشی کشیده میشد.
ÚÖæیÊ ÏÑ ÇیÑÇä ÚÔÞ
4_بوی ترشی کشور رو بر میداشت لذا برای شهرداری مشکلاتی زیادی به وجود میومد.
ÚÖæیÊ ÏÑ ÇیÑÇä ÚÔÞ
5_ازدواج برای دختران تبدیل به ارزو و رویا یه شبانه میشد (البته الانم هستا).
ÚÖæیÊ ÏÑ ÇیÑÇä ÚÔÞ
6_برای گرفتن گل از دست عروس خین و خین ریزی راه میافتاد.
ÚÖæیÊ ÏÑ ÇیÑÇä ÚÔÞ
7_مانتوها تنگ تر جورابها کوتاه تر و شلوارها برموداتر میشد.
ÚÖæیÊ ÏÑ ÇیÑÇä ÚÔÞ
8_شوهر مسه قند و شکر کوپنی میشد وبرای گرفتن اون صفهای طولانی بوجود میومد.
ÚÖæیÊ ÏÑ ÇیÑÇä ÚÔÞ
نتیجه گیری : پس نتیجه میگیریم که اگه پسرا همین طوری بیجنبه بمونن هم واسه دخترا بهتره هم واسه تمدن بشری.
 

اس ام اس!

SMS-10 : زندگی بدون هدف ، چرخ زندگی را به دست فضا و قدر سپردن است

SMS-9 : پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست . هر وقت تونستی با تیکه های شکسته ی دل یک نفر ، یک پازل جدید براش بسازی هنر کردی !

SMS-8 : بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند ، قاب عکس توست اما شییه عمر من است . بوسه بر مویت زنم تزسم که تارش بشکند ، تار موی توست اما ریشه عمر من است

SMS-7 : آرزوهاتو یه جا یادداشت کن و همشون رو یکی یکی از خدا بخواه . خدا یادش نمیره ، ولی تو یادت میره که چیزی که امروز داری ، آرزوی دیروزت بود

SMS-6 : از اداره هواشناسی مزاحمتون میشم ، میخواستم ببینم اگه یکی دلش هوای شمارو کرده باشه چی کار باید بکنه ؟

SMS-5 : دقت کردی همه چیزای خوب خانومن : خورشید خانوم ، مهتاب خانوم ، پروانه خانوم . اما همه چیزای بد آقا هستن : آقا دزده ، آقا گاوه ، آقا گرگه

SMS-4 : قدر 1000 تا قابلمه ، با هر چی لب تو عالمه ، میبوسمت قبل همه ، به شرطی که بهم بگی : دوستت دارم یه عالمه

SMS-3 : هی اس ام اس برو پیش اونیکه بهش فکر میکنم : اگه کار داشت مزاحمش نشو ، اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد ، اگه تو رو خوند بهش بگو دلم براش یه ذره شده

SMS-2 : اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن . فقط ارسال میشن که باور کنی اونیکه فکرشو نمی کنی ، الان به یادته

SMS-1 : قلب من در شهر چشمان شما جا مانده است ، قدر یک شب هم شده از آن پرستاری کنید
SMS-20 : یه اردکه پاش گیر میکنه لای در اتوبوس ، میگه : مگ مگ . همه میگن : ‌آمریکا

SMS-19 : دو تا جوجه از بچگی عاشق همدیگه میشن وقتی بزرگ میشن هر دوتاشون خروس بودن نتیجه اخلاقی : تا وقتی جوجه هستی ، عاشق نشو

SMS-18 : یه روز ازم پرسیدی منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو من گفتم زندگیمو . تو ناراحت شدی و گذاشتی رفتی بدون اینکه بدونی تو زندگی من هستی

SMS-17 : یا بکش یا چاره کن ، ای دردمندان را دوا تا به کی جان کندن ما را تماشا میکنی ( یا بقیه الله )

SMS-16 : قرآن بخوان قبل از اینکه برایت قرآن بخوانندنماز بخوان قبل از اینکه برایت نماز بخوانناز تجربه دیگران استفاده کن قبل از آنکه تجربه دیگران شوی

SMS-15 : غضنفر سوار خر میشه کلاه ایمنی میذاره !

SMS-14 : همیشه غمگین ترین و رنجور ترین لحظات انسان توسط کسی ساخته میشه که شیرین ترین و شاد ترین لحظات رو برای اون ساخته

SMS-13 : شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟گفت ای عاشق بی چاره فراموش شویسوخت پروانه ولی خوب جوابش را دادگفت طولی نکشد تو نیز خاموش شوی

SMS-12 : هر وقت که دلم برات تنگ میشه میرم پشت ابرها و زار زار برات گریه میکنمپس هر وقت بارون اومد بدون که دلم برات یه ذره شده

SMS-11 : دیوونه ، ولگرد ، سنگ دل ، ترسو ، دروغگو ، احمق ، رذل ، مسخره چیه جا خوردی ؟حالا حروف اول این کلمات رو کنار هم بذار ببین چی میشه
SMS-30 : شصت درصد واست نگرانم ، هفتاد درصد خاطرت رو میخوام ، هشتاد درصد دلم واست تنگه ، نود درصد دوستت دارم ، صد درصد سر کاری

SMS-29 : زندگی جدولی است که هر کس به حل آن پی ببرد ، جایزه اش مرگ است

SMS-28 : دو تا جوجه تیغی داشتن با هم صحبت میکردن ، یه کیوی از کنارشون رد میشه . یکیشون میگه : این کی بود ؟ اون یکی میگه : ممدمون بود ، تازه از سربازی برگشته

SMS-27 : سلام . من دارم هفته دیگه ازدواج میکنم . یه مهمونیه کوچیکه ، حتما بیا . لطفا هدیه نیار ، فقط یک نفر رو بیار که من باهاش ازدواج کنم

SMS-26 : میدونی رفیق : اگه حماقت وجود نداشت ، دانایی هم معنا نداشت . اگه زشتی نبود ، زیبایی هم بی معنی بود . میبینی ، دنیا به تو هم نیاز داره

SMS-25 : اگه یه بسته مداد رنگی داشته باشی و من نقاشیت بودم ، منو چه رنگی میکردی ؟ [جوابای جالبی براتون ارسال میشه]

SMS-24 : مامانه به بچش میگه : عزیزم وقتی خاله اومد ، قشنگ میری جلو ، سلام میکنی و میبوسیش . بچهه میزنه زیره گریه ، میگه : نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه : چرا عزیزم؟ بچهه میگه : آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش

SMS-23 : بهترین راه پیش بینی آینده ، ساختن آن است

SMS-22 : توی زندگی 3 راه رو دنبال کن : 1- دوست داشتن برای یک تجربه 2- عاشق شدن برای یک هدف 3- فراموش کردن رو برای قبول واقعیت

SMS-21 : بهترین دانش آن است که سودمند باشد
SMS-40 : بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ میزنند و گنجشکها جدی جدی میمیرند و تو شوخی شوخی لبخند میزنی و من جدی جدی عاشق میشوم

SMS-39 : خیلی سخته وقتی بهت میگن : سریالی که عاشق هنرپیشه‏اش شدی ، ده سال قبل ساخته شده !

SMS-38 : وقتی... وقتی که دیگر نبود ، من به بودنش نیازمند شدم . وقتی که دیگر رفت ، من به انتظار آمدنش نشستم . وقتی که دیگر نمی‏توانست مرا دوست بدارد ، من او را دوست داشتم . وقتی او تمام کرد ، من شروع کردم . وقتی او تمام شد ، من آغاز شدم . و چه سخت است : تنها متولد شدن . مثل تنها زندگی کردن ، مثل تنها مردن است

SMS-37 : همیشه قیمتی ترین چیزها آنهایی نیستند که در دوردست ها دنبالشان میگردیم . گاهی همه هستی در کنار ماست ، کم سویی چشمهاست که ما را به بیراهه می اندازد!

SMS-36 : از تابش اشعه خورشید بر جسم بی جان یک سگ فهمیدم که حتی لاشه سگ نیز لایق بوسه خورشید هست.

SMS-35 : چنین گفت زرتشت: . . . عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ، به مهربانی مهر بورز ، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش

SMS-34 : دریا باش که اگه سنگی طرفت پرت کردند در تو غرق بشه نه این که تو متلاطم بشی

SMS-33 : غروب شد و خورشید رفت . آفتابگردون دنبال خورشید می گشت . ناگهان یک ستاره چشمک زد ، آفتابگردون هم سرش رو پایین انداخت . یادت باشه که گلها هیچ وقت خیانت نمی کنن . . .

SMS-32 : چی می شد اگه خدا امروز وقت نداشت به ما برکت بده ، چرا که دیروز ما وقت نکردیم از او تشکر کنیم . چی می شد اگه خدا فردا دیگه ما را هدایت نمی کرد ، چون امروز اطاعتش نکردیم . چی می شد اگه خدا امروز با ما همراه نبود ، چرا که امروز قادر به درکش نبودیم .

SMS-31 : هر گاه خردمند پیر شود ، خرد او جوان گردد . و هر گاه نادان پیر شود ، نادانی او جوان گردد.
SMS-50 : روی دیوار مقابل پنجره‌ات قلبی کشیدم زیبا تا ارزش عشق همیشه در خاطرت باشد . امروز کسی را دیدم که روی قلبم می‌نوشت : زباله‌هایتان را در این محل نگذارید !

SMS-49 : می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

SMS-48 : خدا میدونه که من : فقط تو رو دوست دارم ، خدا میدونه که تو تنها عشق منی ، خدا میدونه که فقط تو رو می پرستم ، خدا میدونه که من این اس ام اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم

SMS-47 : وقتی از همه چی خسته شدی وقتی حس می کنی همه درها به روت بسته شده وقتی دلت پر از غم و غصه ست ، تا جایی که می تونی دستات رو به طرف آسمون بلند کن و با تمام توان بزن تو سرت !!!

SMS-46 : برای مردن ، افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست..... فقط کافیست از چشم تو بیافتم

SMS-45 : رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی....

SMS-44 : زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست و دلم بس تنگ است . بی خیالی سپر هر درد است . باز هم می خندم ، آن قدر می خندم که غم از روی رود

SMS-43 : خوب من... عشق در هیچ روزی جز همه روز تجلی پیدا نمی کند . پس مبارک باد بر من تجلی نام تو در قلب عاشقم...

SMS-42 : یه آقاهه میره بالای پل عابر پیاده ، میگه : من خر... من نفهم... ولی شما اینجا رودخونه میبینین که پل زدین !

SMS-41 : هزار شاخه گل رز... یه بغل پیچک سبز... یه سبد سیب و انار... می سپارم به تو من... ببر سر چهار راه بفروش... نصف سودش مال من..
SMS-60 : زندگی چیزیست شبیه یک حباب . . .

SMS-59 : عشق ، آبادیه زیبایی در سراب فاصله ، با آرزو های ما چه کرد ؟

SMS-58 : کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد !!!

SMS-57 : یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی

SMS-56 : اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه ، چشمات رو ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار ، اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش داری

SMS-55 : وقتی کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب ، چون هر دوشون مهمون زود گذرند . پس براش آسمون باش که همیشه بالا سرش باشی

SMS-54 : ای کاش به دل کسی پا نمی ذاشتیم و کسی به دلمون پا نمی ذاشت ... ای کاش اگه کسی به دلمون پا گذاشت دیگه دلمون رو تنها نمی ذاشت ... ای کاش اگه یه روز دلمون رو تنها گذاشت رد پاشو روی دلمون جا نمی ذاشت

SMS-53 : وقتی عشق نباشد ، آدمها آشنا نیستند ، و چهره ها مثل نمایشگاهی از عکس ، و حرف ها مثل صدای به هم خوردن سنگ است

SMS-52 : اگر صد سال پس از مرگم قبرم را بشکافی و هنوز قلبم وجود داشته باشد ، خواهی دید که روی آن نوشته شده است : فقط تو را دوست دارم

SMS-51 : بگذار هر روز ، رویایی باشد باور کردنی ، بگذار هر روز عشقی باشد دچارشدنی ، بگذار هر روز بهانه ای باشد حیات بخشیدنی