جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

دکلمه زیبای هزاران بار با صدای رضا حسین زاده



دکلمه احساسی زیبا و عاشقانه هزاران بار از رضا حسین زاده

متن شعر دکلمه:


من از هزار راه پر تردید
به انتخاب تو شتافتم
تو نیز با هزار پیوند خورده بودی
تو هزاران آیه و قسم را بی شرمانه
به پیمان با دوستی که در هر نگاهت
هزاران بار بر من دشمن بود
چه مفت و ارزان به تاراج گذاشته بودی
پاره کن
هر چه میتوانی هزاران بار
چون آن هزاران آیه و قسم
هرچه که از او خاطره داری
با خاطرات همیشه ماندگار من
با نوشته های همیشه جاودان من
با دل هزاران بار خسته من
چه میکنی؟
هزاران بار دیگر پاره کن
رد هر جرم و هر خطایت
که چون آن آینه شکست
رخ زشتت در این هزار آینه شکسته
هزاران بار بیشتر

خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد