جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

جملات مناسب اس ام اس های زیبای عاشقانه از بزرگان علم و ادب و هنر

برای دو روح چه چیز با شکوه تر از این که احساس کنند به هم پیوسته اند تا در سکوت خاطرات نگفتنی به یکدیگر توان ببخشنند

جرج الیوت


زمانی که شکوفه های قرمز در آمدند
شاخه ای از ان را بچین به نزد من بیا
تا این نشانه ای از عشق مان باشد 

وانگ وی


عشق خود یک عذاب است اما محروم بودن از آن مرگ است

شکسپیر


دنیا فقط به عشق نیاز دارد به عشق شیرین
این را وقتی غمگینم می فهمم
بهتر است عاشق باشیم و ببازیم تا این که هرگز عاشق نباشیم

آلفرد تنیسون

 

سخاوت من مانند دریا بیکران است هر قدر عمیق تر و بیشتر عشق بورزم. بیشتر خواهم داشت و هر دوی مان جاودان خواهیم بود

شکسپیر-روصو و جولیت


عشق تمامی احساسات را بر می انگیزد احساساتی که بدون عشق چیزی جز پوچی نیستند

رابرت ساواتی


زندگی یعنی عشق تمام چیزهایی که من فهمیدم به این خاطرفهمیدم که عشق می ورزم
هر چیزی که هست هر چیزی که وجود دارد به این دلیل است که عشق می ورزم

تولستوی- جنگ وصلح

 

کلمه ای که ما را از تمام مسائل و دردها آزاد می کند آن کلمه عشق است

سوفوکل

 

حتی اگر آن را پنهان کنم در صورتم عشق و انس من آشکار است
چند دفعه از من پرسیده بود چیزی تو را آ زار نمی دهد

تابرا نوکانموری

 

عشق تنها مرضی است که مریض از آن لذت میبرد

افلاطون


چه قدر تو را دوست دارم ؟بگذار بشمارم تو را به عمق و پهنا و ارتفاعی که روحم می تواند بپیماید دوست دارم.
در ان حالی که روحت به پرواز در می آید و به فیض الهی می رسم

الیزابت بارت براونینگ

 

کسانی که شهامت عاشق شدن را دارند باید شهامت درد کشیدن را هم داشته باشند

آنتونی ترولوپه

 

کسی که عشق خود را ابراز نکند عاشق نیست

جان هیوود

 

عشق مانند سرخک می ماند همه ی ما باید مبتلا شویم

جرومی . کی . جرومی

 

آه این روزهای ملال آور کی تمام خواهد شد و خواهد گذشت تا نزد معشوقم برگردم

ادموند اسپنسر

 

دو روح با یک دیدگاه مشترک دو قلب که با هم می تپند

ماریا لوول


عشق چراغ روشنایی بخش زندگیست

تاگور


در قلب خود عشق را بپرور زندگی بدون عشق مانند باغی بدون نور آفتاب است که گل ها در آن مرده اند

اسکار وایلد

نظرات 3 + ارسال نظر
3322 چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://1236546

عالی بود بیشتر باشند بهتر است

شیرین سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ http://man-sokot-entezar.blogfa.com/

وب خوبی داری یه سر هم به وب منم بزن

max یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://landdownload.blogfa.com

ممنون مطلب بسیار قشنگی بود
اگه میشه به وب من هم سری بزنید
و اگه میشه در فروم تخصصی خودتون عضو شین
http:/your-forum.rozblog.com/forum

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد