جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

جدیدترین و زیبا ترین و عاشقانه ترین اس ام اس ها و آفلاین ها و مس

  من غریبه ی دیروزم و آشنای امروز

و فراموش شده ی فردا

 پس در آشنایی امروز می نگرم

تا در فراموشی فردا یادم کنی       

 

·         کسی رو دوست داشته باشی ؛ نمی تونی تو چشماش زول بزنی ؛ نمی تونی دوری شو تحمل کنی ؛ نمی تونی بهش بگی چقدر دوستش داری ؛ نمی تونی بهش بگی چقدر به اون نیاز داری ؛ واسه همینه که عاشقا دیوونه آدم ها به هم گل می دهند ، چون معنای حقیقی عشق در گل ها نهفته است ؛ کسی که بکوشد صاحب گلی شود؛ زیبایی پژمردن اش را هم خواهد دید؛ اما اگر به همین بسنده کند که گلی را در دشتی بنگرد ، همواره با او خواهد ماند؛ چون آن گل با عصر هنگام ، با غروب خورشید ، با بوی زمین خیس و با ابرهای افق می میرد

·        
 
حس که پیدا شد عشق باریدن گرفت، هیچ میدانی رمز عاشق بودن هرکس فقط این است: ساده بودن، ساده دیدن، و ساده پذیرفتن...پس ساده میگویم، ساده...دوستت دارم

 

. ' 12 ' .
3 /___ 9
. .
' 6 '
تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند..... ولنتاین مبارک

 

·         عشق با روح شقایق زیباست عشق باحسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق با
زهر حقایق زیباست عشق با در حسرت دیدار تو بودن زیباست

 

·         عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی
دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم
درد دل خواهم کرد بی هیچ کلامی...
در آغوشت قرار خواهم گرفت بی هیچ کلامی
در آغوشت خواهم ماند بی هیچ کلامی
شاید احساسم اینگونه نمیرد

 

 

·         هیچ زمان دل به کسی نبند ...... چون این دنیا این قدر کوچک است که دو تا دل کنار هم جا نمیشه ..... ولی اگر دل بستی ... هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه ... که دیگه پیداش نمیکنی

 

·         عمری با غم عشقت نشستم
به تو پیوستم واز خود گسستم
ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود
تو را دیدم. پرستیدم . شکستم

 

·         خودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،بگویم از تودلگیرم. ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومیمیرم

 

·         کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

·         آرزومه که یه روز، تو کلبه ی قشنگمون
یه شب صاف مهتابی، با دیوارای عنابی
دست بکشم رو گونه هات ، خیره بشم به اون چشات
حس کنم کنارمی ، تو آغوش گرم منی
سرت رو شونه هام باشه ، دستات توی دستام باشه
نگات تو چشم من باشه ، لبات روی لبهام باشه
از عشق هم گر بگیریم ، از امروزو فردا بگیم
با این دلهای پاکمون ، یه جشن کوچک بگیریم
 

 

·         این وزن آواز من است اگر مرا بسیار دوست بداری شاید حس تو صادقانه نباشد

من تو را چون عشق در سر کرده ام
من تو را چون شعر از بر کرده ام
من گل یاد تو را همچون خزان
در خیال خویش پر پر کرده ام
بی وفایی کردی و عاقل شدی !
من به عشق شومت عادت کرده ام
عشق ورزیدن به تو درد است درد!
من ز درد خویش هجرت کرده ام

کمتر دوستم بدار تا عشقت ناگهان به پایان نرسد

من به کم هم قانعم و اگر عشق تو اندک، اما صادقانه باشد من راضی ام

 دوستی پایدار، از هر چیزی بالاتر است

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

این وزن آواز من است بگو تا زمانی که زنده ای،

 دوستم داری!

و من تمام عشق خود را به تو پیشکش می کنم

 

·         زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست

·        
خدایا هرکه را دوست داری به او بیاموز که عشق از زندگی کردن برتر است و هرآنکه را دوست تر می داری بیاموز که دوست داشتن از عشق نیز والاتر است

·        
عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به یادش باشی

·        
بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم

·        
من آفتاب اندیشه را به سرزمین عشق خواهم کشاند من ستاره امید را در دل پرمهرت خواهم نشاند و خواهم نوشت:....دوستت دارم

·        
تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند .ولنتاین مبارک

·        
دوست داشته باش و زندگی کن!زمان برای همیشه از آن تو نیست  

·        
تا کدوم ستاره دنبال تو باشم
تا کجا بی خبر از حال تو باشم
مگه میشه از تو دل برید و دل کند
بگو می خوام تا ابد مال تو باشم
از کسی نیس که نشونی تو نگیرم
به تو روزی میرسم من که بمیرم
هنوزم جای دو دستات خالی مونده
تا قیامت توی دستای حقیرم
خاک هر جاده نشسته روی دوشم
کی میاد روزی که با تو روبرو شم
من که از اول قصه گفته بودم
غیر تو با سایه م نمی جوشم

·        
اگه مثل اشک تو چشمام بودی برای نگه داشتنت تا آخر عمر گریه نمیکردم
 

·         هر گاه دیدی در اوج قدرت هستی به حباب فکر کن

 

·         نازم به ناز آن کی که ننازد به ناز خویش / ما را به ناز فروشان نیاز نیست / تا خدا بنده نواز است به بنده چه نیاز است!

 

·         از اداره هواشناسی مزاحمتون می شم ، ببخشید اگه یه نفر دلش هوای تو رو کرده باشه  اونم تو این روز باید چی کار کنه؟؟

 

·         پول نداره ، خونه نداره ، موبایل نداره ، قیافه نداره ، همه جا پیاده میره آخه ماشین نداره ، جوک زیاد میگه ولی اصلا خنده نداره ، خیلی وراجی میکنه ولی منو که می بینه زبون نداره ، آهنگ زیاد میخونه ولی صدا نداره ، میگه منو دوست داره ولی دوسم نداره ، یه زمانی منو داشت ولی حالا منم نداره ، هنوز دوسش دارم ولی لیاقت نداره ، همه ی اینا دروغ بود هیچکدوم حقیقت نداره ، چون دل من کسی رو به جز تو دوست نداره(اینم حقیقت نداره

 

·         من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو

 

·         یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم چون خرد میشه میشکنه و آهسته میمیره . یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا کسی که به ما تکیه کرده سرش درد نگیره یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم . یادمون باشه هیچوقت کسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره . یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم
 

 

·         زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست
زندگی راز دل مادر من ،زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر است

 

·         به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه

 

·         هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازواداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی کنه،روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت   ولنتاین مبارک

 

·         میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.

 

 

·         حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من

اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی

جملات مناسب اس ام اس های زیبای عاشقانه از بزرگان علم و ادب و هنر

برای دو روح چه چیز با شکوه تر از این که احساس کنند به هم پیوسته اند تا در سکوت خاطرات نگفتنی به یکدیگر توان ببخشنند

جرج الیوت


زمانی که شکوفه های قرمز در آمدند
شاخه ای از ان را بچین به نزد من بیا
تا این نشانه ای از عشق مان باشد 

وانگ وی


عشق خود یک عذاب است اما محروم بودن از آن مرگ است

شکسپیر


دنیا فقط به عشق نیاز دارد به عشق شیرین
این را وقتی غمگینم می فهمم
بهتر است عاشق باشیم و ببازیم تا این که هرگز عاشق نباشیم

آلفرد تنیسون

 

سخاوت من مانند دریا بیکران است هر قدر عمیق تر و بیشتر عشق بورزم. بیشتر خواهم داشت و هر دوی مان جاودان خواهیم بود

شکسپیر-روصو و جولیت


عشق تمامی احساسات را بر می انگیزد احساساتی که بدون عشق چیزی جز پوچی نیستند

رابرت ساواتی


زندگی یعنی عشق تمام چیزهایی که من فهمیدم به این خاطرفهمیدم که عشق می ورزم
هر چیزی که هست هر چیزی که وجود دارد به این دلیل است که عشق می ورزم

تولستوی- جنگ وصلح

 

کلمه ای که ما را از تمام مسائل و دردها آزاد می کند آن کلمه عشق است

سوفوکل

 

حتی اگر آن را پنهان کنم در صورتم عشق و انس من آشکار است
چند دفعه از من پرسیده بود چیزی تو را آ زار نمی دهد

تابرا نوکانموری

 

عشق تنها مرضی است که مریض از آن لذت میبرد

افلاطون


چه قدر تو را دوست دارم ؟بگذار بشمارم تو را به عمق و پهنا و ارتفاعی که روحم می تواند بپیماید دوست دارم.
در ان حالی که روحت به پرواز در می آید و به فیض الهی می رسم

الیزابت بارت براونینگ

 

کسانی که شهامت عاشق شدن را دارند باید شهامت درد کشیدن را هم داشته باشند

آنتونی ترولوپه

 

کسی که عشق خود را ابراز نکند عاشق نیست

جان هیوود

 

عشق مانند سرخک می ماند همه ی ما باید مبتلا شویم

جرومی . کی . جرومی

 

آه این روزهای ملال آور کی تمام خواهد شد و خواهد گذشت تا نزد معشوقم برگردم

ادموند اسپنسر

 

دو روح با یک دیدگاه مشترک دو قلب که با هم می تپند

ماریا لوول


عشق چراغ روشنایی بخش زندگیست

تاگور


در قلب خود عشق را بپرور زندگی بدون عشق مانند باغی بدون نور آفتاب است که گل ها در آن مرده اند

اسکار وایلد