جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

جالب

www.arash-soft.blogsky.com : وبلاگی طراح ومتفاوت(طراح انواع نرم افزارهای هک کیلاگر مهندسی بازی فلش کاربردی وغیره)

sms بارون

1-تازه فهمیدم تواین دنیا هیچ قلبی واسه من نمی تپه حتی قلب خودم...چون اونم واسه

تو می تپه.

2-دنیا مثل بازی گل یا پوچه با تو گله بی تو پوچه.

3-این SMS جهت بالا بردن کلاس شما در جمع میباشد بعد از خواندن الکی بخندید.

4-تحقیقات دانشمندان ثابت کرده که در خانواده ایرانی یک عدد باد صدادار به اندازه 10عدد

قرص اکس شادی آور است.

5-وقتی از همه جا ناامید شدی برو وسط کوه وداد بزن که آیا امید هست آنوقت خواهی شنید

که هست هست هست.

6-مسابقه:1-جانداره؟نه2-آدمه؟شاید3-بی ریخته؟بله4-خوبه؟ای...همچین5-SMSمیخونه؟

الان بله6-تو فکره؟مثل سگ تو فکر تلافیه.

7-زمانیکه صدایت کرده بودم/ وجودم را فدایت کرده بودم/ندانستم که بی مهری وگرنه/

همان موقع رهایت کرده بودم.

8-آدمک آخر دنیاست بخند/آدمک مرگ همین جاست بخند/دستخطی که تورا عاشق کرد/

شوخی کاغذی ماست بخند/آدمک خر نشئی گریه کنی/کل دنیا سراب است بخند/ آن کس

که بزرگش خواندی/به خدا مثل تو تنهاست بخند.

9-میدونی اوج رفاقت کجاست؟به یاد رفیقی باش که به یادت نیست من الان در اوج رفاقتم.

10-از کی احساس کردی پیر شدی؟ازوقتی که به یه خانم چشمک زدم بعد آن خانم ازمن

پرسید آشغالی تو چشمتون رفته.

11-سبزترین سبزها تقدیم تو باد! با تشکر سازمان پخش علوفه دام.

12-دل هیچ کس نمیسوزد به حال غمناکم/مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم.

13-دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت نه اینکه بمونم و فراموشت کنم.

14-لا لا لا لا بخواب دنیا خسیسه/واسه کمتر کسی خوب مینویسه/یکی لبهاش تو خواب

هم غرق خندست/یکی چشماش تو خواب هم خیس خیسه.

15-سشوارچیست؟وسیله ای که باد گرم تولید میکند=کولر دانشگاه

16- به همانقدر که چشم تو پر از زیبایست/ بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایست.

17-توی آسمون دنیا هر کسی ستاره داره/چرا وقتی نوبت ماست آسمون چیزی نداره.

18-خنده تلخ آدما همیشه از روی دلخوشی نیست/گاهی شکستن دل یک نفر کمتر از آدم کشی نیست.

19-دل اسیر دل/دل اسیر دوست/دوست چه میداند/دل اسیر اوست.

20-موبایل مشکی من از غم نیست/SMSهای ارسالی من کم نیست/ من واسه خودم قانونی دارم/

هرکیSMSهای منو جواب نده آدم نیست.

21-همانقدر که ستار ههست اگرماه بود/باز هم این آسمان بی تو سیاه بود.

22-میگن خندیدن هیچ ربطی به مردن نداره ولی عزیزم تو بخند تا من برات بمیرم.

23-یادت همیشه سبز است در خلوت خیالم/خوبم به خوبی تو هر جند نپرسی حالم.

24-انسان 100سال هم زندگی نمیکند اما با کوچکترین اشتباه غصه هزار سال را میخورد.

25-خاک پای دوست شدن در نزد ما یک آرزوست/گر دوست قابل بداند جان من تقدیم اوست.

26-ما به دنیا آمده ایم تا در زندگی قیمت گذاری کنیم نه برای اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم.

27-عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید هرگز قادر نخواهید بود

آن را دوباره جمع کنید.

28-اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده/بزن توی سرش چون جوون باید روی پای خودش وایسه.

29-قدرت دید خانمها:یه تار مو رو روی کت شوهرشون میبینن اما چرا تیر برق کوچه شان را هنگام

رانندگی نمیبینن.

30-به جای اینکه به تاریکی لعنت بفرستی شمعی روشن کن.

31-زبانت را نگه دار تا دوستت را نگه داری.

32-دوستی قطاری است که اولین ایستگاه آن آشنایی آخرین ایستگاهش جدائیست.

33-به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت نگاه کند.

34-فراموش کن چیزی را که نمیتوانی بدست بیاری و بدست بیار چیزی را که نمیتوانی فراموش کنی.

35-اگر انسانها  بدانند فرصت با هم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شد.

36-همیشه بدترین و غمگین ترین لحظات توسط کسی ساخته میشه که شیرین تری و شادمان ترین لحظات را

برای او ساخته ای.

37-میگی گل رو دوست داری ولی می چینیش/میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری

 زیرش/میگی پرنده ها رو دوست داری ولی میندازیشون تو قفس/چه جوری نترسم وقتی میگی دوستم داری.

38-دلتنگی همیشه از ندیدن نیستلحظه های دیدار با همه زیبایی نگاه پر از دلتنگی است که مبادا دیدار شیرین امروز خاطره

تلخ فردا باشد.

39-یه معتاده هی داد میزده تاکشی تاکشی بالاخره یه تاکسی ده متری جلوتر وای میسته معتاده میگه لامصهب

اونجا که مقصدم بود.

40-ای کاش میدانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری وآخرین سیاه پوش که مرا به فراموشی میسپارد چه کسی خواهد بود.

41-لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین یاد تو همیشه هستم نازنین رفیق شیرین.

42-زیرسیگاری با اینکه میدونه سیگار همیشه دلشو میسوزونه ولی باز هم اونو تو دلش جا میده*زیرسیگاریتیم رفیق.

43-ترکه میره تو شکم خر میشه خرتوخر.

44-توی تقویم مینویسم تا بمونه یادگاری/ روز تلخ عاشقیمون گفتی که دوستم نداری /میچکه قطره اشکم روی این جملهء آخر/ حتی این قلم نداره این شکست تلخُ باور/ میگذره روزها و سالها اما باز پر از غروبم/ هر کی حالم رو میپرسه، /به دروغ میگم که خوبم /نمیخوام کسی بفهمه با پریدنت شکستم /رفتی و تنهای تنها با خیال تو نشستم/ توی تقویم مینویسم، رفت اونی که عاشقم کرد/ دیگه خورشیدی ندارم، واسه این روزای دل سرد/ تقویم از اسم تو پر شد جای تو خالی اینجا منم و خاطرهست

45-گرشبی مست درآغوشم بیفتی چنان برلبانت بوسه زنم که ازنفس بیفتی

46-تنها برنا مه ی که تکرارش آرزوی من است پخش زنده ی دیدار تواست

47-تــو  کـه رفــتـی بـه ســلامـت/وعــده مــــا بــه قـــیـــامــــت/حـسـرت یـه لـحـــظــه دیـــدن

اس ام اس های روز پدر

روز پدر ، تولد حضرت علی ، ولادت حضرت علی ، میلاد حضرت علی : بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد . اس ام اس فارسی ، پیامک فارسی ، sms‌ فارسی ، مسیج فارسی : پدر جان روزت مبارک . فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت . اس ام اس های جدید ، sms جدید ، پیامک جدید ، پیام کوتاه جدید : بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ، شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم . فا اس ام اس ، اس ام اس های تبریک روز پدر ، sms تبریک روز پدر : پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ، بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد . پیامک برای تبریک روز پدر ، پیام کوتاه برای تبریک روز پدر به پدران : پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون پیام کوتاه مخصوص روز پدر ، پیام کوتاه برای روز پدر ، پیام کوتاه ویژه روز پدر : بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم . اس ام اس به مناسبت روز پدر ، sms به مناسبت روز پدر ، تولد حضرت علی : پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . . . پدر جان با تمام وجود دوستت دارم . روزت مبارک . پیامک های تبریک تولد حضرت علی ، پیامک به مناسبت تولد حضرت علی : نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ، جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد . اس ام اس های تبریک 13 رجب ، پیام کوتاه به مناسبت روز پدر ، روز پدر : بابای عزیزم ، روز پدر رو بهت تبریک میگم و صمیمانه بر دستای پینه بسته‌ات بوسه می‌زنم . اس ام اس برای روز پدر ، اس ام اس مخصوص روز پدر ، اس ام اس ویژه روز پدر : میدونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟ روز مادر طلافروشی ها شلوغ میشه اما روز پدر جوراب فروشی ها . . . میدونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا میره . sms برای روز پدر ، sms مخصوص روز پدر ، sms ویژه روز پدر ، sms های روز پدر : پدرم با صمیم قلب از تو تشکر میکنم ، نه به خاطر اینکه به من محبت کردی و جوانمردیم آموختی ، نه به خاطر اینکه راه و رسم مردانگیم آموختی ، به خاطر اینکه با آن سیلی که به من زدی ، عشق و صفا و آزادگیم آموختی . پدر جان روزت مبارک . پیامک های جدید برای روز پدر ، پیامک مخصوص روز پدر ، پیامکهای ویژه روز پدر : سلام بابا جون . امروز که داشتم به تقویم نگاه میکردم متوجه یه چیز عجیب تو اون شدم ، نوشته بود : چهارشنبه 26 تیر 1387 ، 13 رجب 1429 ، 13 ژوئن 2008 مصادف با تولد امام اول شیعیان ، حضرت علی (ع) و روز پدر . خواستم ازتون بپرسم واقعا حقیقت داره یا نه !!؟؟ اس ام اس های روز پدر ، پیامکهای روز پدر ، مسیج روز پدر ، پیام کوتاه روز پدر : پدر ، نام تو تکیه گاه من است . روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریک عرض میکنم . مسیج های جدید برای روز پدر ، مسیج مخصوص روز پدر ، مسیج ویژه روز پدر : این اس ام اس جهت تبریک گفتن بچه های کوچک به باباشون هست و برای بقیه سنین توصیه نمیشود ، حتی شما دوست عزیز : بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست

اس ام اس های جدید

۱.روی هر پله ای که باشی خدا یک پله از تو بالاتر است ،نه به خاطر این که خداست ... برای این که دستت را بگیرد .


۲. دل تو اولین روز بهار ، دل من آخرین جمعه ی سال ... چه دورند و چه نزدیک به هم ...


۳. شباهت مردها با ایرانسل :

- خیلی ارزونن !
- زیاد اعتبار ندارن !
- دلخوش کنن !
- هیچ وقت در دسترس نیستند .


۴. گویند تنها گل مرداب نیلوفر است ، پس من مرداب و تو نیلوفر من باش ...


۵. عروسه وارد یه مجلس میشه مادر شوهر میگه : صل علی محمد ، دشمن جانم آمد ! عروس هم میگه : عقرب زیر قالی ، خواستی پسر نیاری !!!


۶. عکس تو رو طاقچه ی قلب منه

بهترین خاطره ی عمر منه

دل اگر بخواد بیفته بشکنه

عکستو طوری گذاشتم نشکنه .


۷. سرنوشت تصمیم می گیرد که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی ، اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیرد چه کسی در زندگی ِ تو باقی می ماند !


۸. ترکه دو تا کراوات می زنه ، بهش میگن چرا دو تا ؟ میگه آخه عقد و عروسی با همه !


۹. ترکه از تاکسی پیاده میشه در تاکسی رو محکم می بنده میگه پدر سگ خودتی ! راننده میگه من که چیزی نگفتم !!! ترکه میگه بعداْ که می گی !


۱۰. بچه به مامانش میگه : چرا شبا رو بابا بالا و پایین می ری ؟ مامانش میگه : باد شکم بابا رو خالی می کنم ! بچه میگه : بیخودی خودتو خسته نکن ! وقتی خونه نیستی دختر همسایه بادش میکنه !


۱۱. لُره می بینه همه موبایل دارن جز خودش ! یه کاغذ لوله میکنه می بنده به کمرش !دوستاش میگن این چیه ؟ میگه : وای بازم فکس اومد !


۱۲. محبت تنها بسته ایست که احتیاج به کادو کردن ندارد !


۱۳. مهم نیست ریسمان دوستی رو چه طور می بندی ! مهم اینه که هرگز باز نشه !


۱۴. کشتی عشق مرا موج نگاه تو شکست

زندگیم بر خلاف آرزوهایم گذشت


۱۵. خدا یکتاست ، قلب تنهاست و کسی که این اس ام اس را می خواند عزیز دلهاست ...